sajnos én is hallottam ilyen pletykákat. Nem az áruház miatt éreztem fontosnak ezt a hírt, hanem azért, mert úgy tudom, hogy supershop kártyás helyek közül elsőként az ottani élelmiszerlánc is gondolkodik a bevezetésen. Érdekes technológia, bár kérdéses a személyiségi jogok védelme miatt...
Teljesen egyetértek a Gáborral. Kivéve, a %-os engedmény tiltását, illetve annak magyarázatát. Azt gondolom, hogy image szempontból nem szerencsés a %-os megjelenés. De legalábbis nagyon óvatosan kell bánni vele. Ti mit gondoltok erről?
SalesOpt 2013.11.07. 08:21:06
sajnos én is hallottam ilyen pletykákat. Nem az áruház miatt éreztem fontosnak ezt a hírt, hanem azért, mert úgy tudom, hogy supershop kártyás helyek közül elsőként az ottani élelmiszerlánc is gondolkodik a bevezetésen. Érdekes technológia, bár kérdéses a személyiségi jogok védelme miatt...
Endre
Bejegyzés: Újfajta reklámeszközzel állt elő a Tesco
Egy Srác 2013.11.06. 22:08:00
Bejegyzés: Újfajta reklámeszközzel állt elő a Tesco
SalesOpt 2012.10.01. 20:51:08
Bejegyzés: KUPONOK: 15 AZONNAL ALKALMAZHATÓ TAKTIKA