Értékesítés optimalizálás

2017. sze 24.

Kifogás kezelése vagy sikeres üzlet zárása?

írta: SalesOpt
Kifogás kezelése vagy sikeres üzlet zárása?

Nem mindegy, hogy milyen véget ér egy tárgyalás. Az általános eszközökkel és módszerrel biztosan nem fog olyan jól sikerülni az üzletkötés, mint ahogy sikerülhetne. 

business-conversation-2.jpg

Most bemutatok egy olyan módszert amivel biztos sikereket érhetsz el a tárgyalásaid alatt! 

De először is, mi az a kifogás?

Kifogás az, mikor az ügyfél időt akar nyerni, hogy ne keljén még döntenie. Bármennyire is komolyan hangzik, erre változatlanul így kell tekinteni, bármi legyen az oka, bármilyen könnyű is legyen rá a válasz valójában.

Mit akar elérni a kifogásokkal?

Idő idő idő idő! Időt nyerni akar a döntés alól. Tesztel, kérdőre von, tudni akarja az elszántságod, a bizonytalanságát akarja igazolni, tudni akarja, hogy mennyire vagy ...

Tovább Szólj hozzá

üzlet kommunikáció értékesítés tárgyalás kezelés sales kifogás üzletkötés

2017. sze 21.

Miért a szeptember az év legjobb hónapja a változtatásra?

írta: SalesOpt
Miért a szeptember az év legjobb hónapja a változtatásra?

Nemrég olvastam egy tanulmányt arról, hogy szeptember elején érezhetően megugrik a Google-ös keresések száma olyan kulcsszavakra, mint a „karrier”, az „előléptetés” és a „szakmai fejlődés”. Ezzel egy időben érezhetően motiváltabbak és energikusabbak vagyunk, mint az év korábbi szakaszában. Vajon miért van ez és hogyan fordíthatjuk a javunkra ezt a jelenséget?  

Az új kezdetek pszichológiája

Az emberi szokásokkal foglalkozó szakemberek szerint a szeptember az év legjobb időszaka arra, hogy könnyedén beépítsünk új szokásokat az életünkbe. Szeptember az a hónap, amikor az emberek telitöltődnek friss motivációval és újrakezdenek dolgokat.

A szeptember - hasonlóan a január elejéhez – tudat alatt egy ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása