2012. okt 09.

Az egyik legjobb eDM, amit valaha láttam. Nektek tetszik?

írta: SalesOpt
Az egyik legjobb eDM, amit valaha láttam. Nektek tetszik?

Amikor a fényesség betalál...
-------------------------------------------------
 
1) Józsi megvilágosodik
 
2) Bölcs Józsi 
 
3) Fény Neked is
  
-------------------------------------------------
 
1) Józsi megvilágosodik
 
Ez az után történt, hogy egy problémásabb bóttesztelés alkalmával a Bandi fejit a térkő csücske megkopogtatta. A munkatársam akkó' csöppet megsötétült, majd két hétig pihengetett egy keveset. Mondjuk két hét után is elég érdekes volt a Bandi, mert a szemei egy irányba meredetek, de biztos valami vicceset nézhetett, mert nyálcsíkkal a szája szélin folyton csak vigyorgott. No de ez egy másik történet. Elég az ahhoz, hogy a Bandi nélkül egy időre elmagányosodtam és programálás előtti agysejt szelektáló végtelen ciklusba futottam (ittam mint egy állat). 
 
Az egyik ilyen alkalommal, mikor rendesen leszelektáltam magamat, elheveredtem egy padon, hogy mély transzban keresgéljem az élet értelmit. Mikor már nagyban transzolok, hirtelen hangot hallok.
Aszongya a hang: - Hé, ember, figyuzzá mán!
Kifeszegetem a szemhéjamat hát a csíkon át meglátom a Buddhát. Azé' tudom, hogy ő volt, mert egyrészt iszonyat kövér volt, másrészt meg ahol nem töltötte ki a képet, ott marhára fénylett minden. A körülötte világló fényességtől ráadásul a fejem is majd szétment, de a nagy testivel annyira kitakart, hogy ha a közepébe koncentráltam, hatalmas béke költözött belém. Akora nagy béke, hogy nagy hirtelen rápihentem egy kicsit az érzésre. 
De ez a Buddha csak nem hagy békiben, tovább nyomja a sódert. Mivel akkor épp' nem voltunk egy tudati szinten, ezért inkább csak úgy békésen figyeltem befelé.
 Mikor aztán így befejeztük a "beszélgetést" a Buddhája odébb állt és a fényesség beragyogta a pofámat de úgy, hogy azt hittem menten detoxikálok. Na én abban a pillanatban úgy megvilágosultam, hogy egyszerre minden az eszembe jutott. Mondom a lényegesebbeket.

 

 -------------------------------------------------
 
2) Bölcs Józsi
 
Minden egy! Te is, meg a Józsi bácsi, meg a katica bogár, meg a PCX, meg minden. Ugyanabban a pofa sörben vagyunk buborékok és a sárga tócsa is ugyan az, ahova a végén kerülünk. A lényeg csak az, amit addig teszel.
Ezen gondolkozzál egy kicsikét!
 
Na, de ha minden egy, akkor számtech bót is csak egy van igazán. De miért pont a PCX?
 
1. Mert az egy dolog, hogy jók az áraik, de már évek óta stabilan a piacon vannak
2. A jó árakat nem a szállításon akarják behozni (http://www.pcx.hu/szallitas)
3. A használt cuccaidat is beszámolják (http://www.pcx.hu/hasznalt-piac)
4. Te döntöd el, szükséged van-e a háztól-házig garanciára
5. 8 nap helyett 2 heted van meggondolni magadat (http://www.pcx.hu/tippekestrukkok)
6. Kivétel nélkül minden laptopra és monitorra pixelgaranciát vállalnak 
7. És még nyerhetsz is velük (http://www.pcx.hu/nyeremeny)
 

-------------------------------------------------

 
3) Fény Neked is
 
Amíg Te is megvilágosulsz, itt van néhány fénycsík:
 
Megérkezett a Cooler Master legújabb nagyágyúja a HAF XM RC-922XM számítógép ház. Az ütős gépház mellé most az első 10 megrendelő ajándékot is választhat a következők közül:
 
- Vezeték nélküli Cooler Master egér
- Cooler Master póló Counter Strike nyomattal
- Cooler Master baseball sapka
 
Ez a lehetőség kizárólag a hírlevél olvasóknak szól, máshol nem közöltük. Ha szeretnéd igénybe venni, rendeld meg a házat és a megjegyzésbe írd be, hogy milyen ajándékot kérsz hozzá: 
http://www.pcx.hu/termek/cooler-master-haf-xm-rc-922xm-kkn1-fekete-szamitogep-haz-107973
 
 
Van egy tuti tippünk azoknak, akik sokat utaznak és szeretnének egy könnyű (1,4 kg), de erős (Intel Core i5) Ultrabookot, de nem hajlandóak feláldozni a képernyő méretet (14"). 
A megújult Fujitsu superior kategóriás ultrabookja 3 év garanciával, "Made in Japan" felirattal és több mint 72.000 Ft árelőnnyel elérhető még a készlet erejéig:
 
 
Olcsón szeretnél számítógépet vagy alkatrészt? Válogass letesztelt, garantáltan működőképes használt termékeink között!

- Komplett asztali számítógép már 10.500 Ft-tól
- Memória modul 800 Ft-tól
- VGA vezérlő 1000 Ft-tól
- Processzor 3000 Ft-tól
 
Itt minden nagyon olcsó és garantáltan működik, de siess, mert többnyire csak 1 db van készleten: 
http://www.pcx.hu/hasznalt_termekek
Szólj hozzá