SalesOpt - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://salesopt.blog.hu/2013/11/06/ujfajta_reklameszkozzel_allt_elo_a_tesco/full_commentlist/1#c20970108
Válasz erre: Újfajta reklámeszközzel állt elő a Tesco
2013-11-07T08:21:06+01:00
2013-11-07T08:21:06+01:00
SalesOpt
http://blog.hu/user/756376
Szia,<br />
<br />
sajnos én is hallottam ilyen pletykákat. Nem az áruház miatt éreztem fontosnak ezt a hírt, hanem azért, mert úgy tudom, hogy supershop kártyás helyek közül elsőként az ottani élelmiszerlánc is gondolkodik a bevezetésen. Érdekes technológia, bár kérdéses a személyiségi jogok védelme miatt...<br />
<br />
Endre
https://salesopt.blog.hu/2013/11/06/ujfajta_reklameszkozzel_allt_elo_a_tesco/full_commentlist/1#c20969084
Válasz erre: Újfajta reklámeszközzel állt elő a Tesco
2013-11-06T22:08:00+01:00
2013-11-06T22:08:00+01:00
Egy Srác
http://blog.hu/user/442725
Bárcsak az ecettel átmosott és átcímkézett húsárut is ilyen lelkesen "detektálnák" a teszkóban...
https://salesopt.blog.hu/2012/09/27/kuponok_15_azonnal_alkalmazhato_taktika/full_commentlist/1#c17940107
Válasz erre: KUPONOK: 15 AZONNAL ALKALMAZHATÓ TAKTIKA
2012-10-01T20:51:08+02:00
2012-10-01T20:51:08+02:00
SalesOpt
http://blog.hu/user/756376
Teljesen egyetértek a Gáborral. Kivéve, a %-os engedmény tiltását, illetve annak magyarázatát. Azt gondolom, hogy image szempontból nem szerencsés a %-os megjelenés. De legalábbis nagyon óvatosan kell bánni vele. Ti mit gondoltok erről?